Ilmainen sisäänpääsy
Klo 19–22
Aateltiin, että ois kiva vähän jamitella, teknoa, housea, mitä nyt sattuu tulemaan. Tuo siis oma rumpukoneesi tai bassomasiinasi sekä tarvittavat kaapelit. Yritetään saada joku synkka aikaan. Mikserissä rajoitetusti tilaa, joten maks. 2 kanavaa per nenä, monona parempi. Saa tulla myös hengaileen ja kuuntelemaan. Tanssiminen sallittu omalla vastuulla. Jee jee!

Jätä kommentti